Powered By Blogger

Monday, March 8, 2010

ahaaaa.... saje2 je..

hurmmm.. lame tak mauk blog kesayangan ku ini.. hahahha.. cian dier ye? takde org jage pun.. mmm.. ari nih nak share pe eh? oh ya, nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kat mmb and family yg wish my birthday yesterday.. terharu and happy sgt2.. i like!! hahaha.. tak sangka lah, umo dah meningkat..tua dah... cepat betul masa nih berlalu...


ucapan2 yg diterima pun, ahakss!!! lawak2.. tak nak ckplah.. malu... mmm.. lagi nak ckp pe eh? ilang idea sudah..

oh ya, minggu ni lik londang.. wah, bestnye balik kg.. tak sabar betul.. coti lima ari plak tuh.. best2... ekin plak kene pergi kursus kat kelantan.. cian dier.. xpe kin, kalau ko rindu kat aku, ko sebut je nama aku k.. hahahaha...

lagi? nak ckp pe eh? mmmm... fb? mmg pattern skang nih agaknya ramai yg suka dan menjadi kegilaan semua fb nie. betul tak? ramai yg jdkan web sosial nih sbg aktiviti utama yg mn diaorg leh berkongsi idea, pendapat, perniagaan, pengalaman, interest, hobi or pape jelah.. mcm2 org bt kat fb nih.. mcm aku nie, aku suka layan fb sbb games2 die interesting. leh reduce stress... stress kah aku? hahaha.. sambil2 tuh leh cari kenalan2 lame yg dah lame tak jumpe, leh jumpe family and sedara mara, lagi ape eh? haaaaaaa.. leh tambahkan kenalan.. tak kire jantina and peringkat umo.. best sgt kalau dapat yg sekepala... gile2 mcm otak aku nie yg kdang kala ala2 biol skit.. hahaha...


oklah, xde idea lg.. nanti2 smbg lg k.. salam semua.. choww!!

No comments: